Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

среда, 24 октября 2018 г.

Зустріч в школі ім. П.С.Столярського




23 жовтня 2018 року пройшла моя зустріч з учнями молодших класів школи ім. П.С.Столярського.


Загалом все вийшло дуже потішно. І несподівано.


Несподіванкою для мене було те, що мої книги читають цілими класами і досить давно - перші класи-читачі вже закінчили цю школу.


А для вчителей школи несподіванкою було те, що автор цих книг живе в Одесі. Але для мене це понятно - книги мої видавалися в Києві і Львові, але не в у моєму рідному місті.



І ось ця зустріч сталася.


Скажу відразу - на мій погляд - вона вдалася. Приємно проводити презентацію нової книги перед читачами, які добре знають твої попередні книги. Це я про презентацію своїй останній книги "Маленька Відьма та Кір".


А потім була автограф-сесія. Чесно кажучи, такого масштабу автограф-сесії у мене ще не було: юні читачі несли і мої нові книги, і старі книги.


Але, звичайно ж найбільш було книг "Маленька Відьма та Кір".


Що ще сказати? Можу констатувати, що "Маленька Відьма та Кір" починає своє самостійне життя. Письменникам знайоме це почуття - книга написана, вийшла у світ і начала своє самостійне життя. Тут вже від автора мало чого залежить.


Мои последние авторские статьи


и не только мои, но и обо мне




Встреча в школе им. П.С.Столярского










О пиве и не только о нем





"Одеська читанка"на Зеленой Волне





Зеленая волна 2018. Презентация книги Игоря Потоцкого





Лекция-кофепитие «Креативная мама» в Одессе





Зеленая Волна 2018





Одесская книга-настроение





"Маленька Вiдьма та Кiр". Отзыв на книгу



Моя новая книга







Любашевка - Саврань







Комментариев нет:

Отправить комментарий