Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 27 августа 2021 г.

Біма

 


 

 Оповідання для маленьких. Україномовний варіант. 

 Посилання на російськомовний варіант.

(с) Олексій Надемлінський

 
 
 


Біма


    Мене звати Катерина. Зараз мені шість років, але скоро буде десять.


    Влітку мама і тато відвезли мене в село до бабусі і дідуся.


    Там добре. Багато різних тварин і птахів. Кури з курчатами. І качки з каченятами. Але ні каченят, ні курчат чіпати не можна - їх мамки боляче клюються.


    Ще там є коза Білка. Але до неї я боюся підходити - в неї дуже страшні роги.


    Є кролики - вони живуть в клітках. Але вони дуже полохливі та не дають себе гладити. Зате під клітками в будці живе моя подруга Біма.


    Біма це собака. Великий чорний собака.


    Коли Біма була зовсім ще щеням і тільки з'явився у дідуся, все гадали, що він хлопчик і назвали Бімом. А потім з'ясувалося, що він дівчинка, і дідусь перейменував цуценя в Біму.


    Кожен раз, коли я приїжджаю сюди, бабуся кричить мені: «Катя, не йди до Біми - вона може вкусити!»


    Але я не слухаю бабусю. Я розумію, що бути неслухняною недобре, але Біма це ж моя подруга! Я ж пам'ятаю, як грала з Бімой, коли сама була маленькою, а собака ще була цуценям.


    Так ось, я завжди біжу до Біми. І ми обов'язково обіймаємось. А Біма облизує моє обличчя. Бабуся лається, а дідусь називає нас «Сестрами по розуму». І сміється.


    А вечорами, коли спадає спека, дідусь звільняє Биму від ланцюга, і ми втрьох йдемо гуляти до гаю.


    Я дуже люблю собак. І хотіла б мати і у себе вдома такого вихованця. Але мама з татом кажуть, що я ще маленька і погоджуються тільки на вихованця поменше... коли я трохи подорослішаю.


    Так ось в той раз я приїхала в село і відразу побігла до Біми. Ми привіталися, а потім Біма повела мене до своєї будки. Мені здалося, що Біма хоче щось мені показати. Я заглянула в будку і побачила там... кроленя. Зовсім маленького. Чорного. Такого ж чорного, як і Біма.


    Кроленя легко дався мені в руки. А Біма умила своїм язиком кроленя у мене на руках, а за одне й мене.


    Прийшов дідусь і розповів, що кроленя цей якось вночі випав з клітки. Як це сталося - ніхто не знає. Кроленяті було б зовсім погано, але його знайшла Біма і забрала до своєї будки. Так собака всиновив його. «Своїх дітей у неї немає, - ось вона і виховала кролика», - закінчив свою розповідь дідусь.


    - Як звуть кроля? - запитала я.


    - Не знаю. Придумай ім'я йому сама.



    Я назвала кроля Тосиком.


    Ми подружилися з Тосиком. Він дуже м'який, пухнастий і лагідний.


    А коли батьки приїхали забирати мене додому, то я дуже засмутилася: я думала, що доведеться розлучитися з моїм новим другом. Але тато приїхав з невеликою кліткою, яка називалася переноскою. А мама сказала, що Тосика ми забираємо з собою. І Тосик відтепер мій вихованець. І жити буде в великому будиночку-клітці, яка вже стоїть у мене в кімнаті.


    Я навіть розплакалася від радості.


    Ось так завдяки моїй подрузі Біме у мене з'явився справжнісінький вихованець.


 Посилання на російськомовний варіант.

(с) Олексій Надемлінський

 

 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий