Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 22 декабря 2023 г.

Зустрічі з читачами в умовах війни

 

(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net 


    За всього мого досвіду зустрічей із читачами такої зустрічі в мене ще не було.

    Це якраз той випадок, коли історія з життя цілком може стати сюжетом для оповідання. Без будь-яких додаткових фантазій.

    Почалося все просто: мені зателефонували і запросили до ліцею №12 - провести зустріч із читачами. Коли ти - автор кількох книжок для дітей, то це звична справа. За п'ятнадцять з гаком років до цього звикаєш.

    Домовилися на вівторок. А в неділю розігрався шторм. І в понеділок стало ясно, що у вівторок зустрічі не буде. Перенесли.

    Їду в призначений день.

 

    Коли до будівлі ліцею залишалося якихось сто метрів, у мене задзвонив телефон: повідомили, що був анонімний дзвінок про мінування школи. Дурний кримінально караний жарт, але... школярів евакуювали. Зустріч скасували. Перенесли.

    Наступного разу в нас сталася нестиковка в часі.

    Одним словом, зустріч відбулась тільки наступного дня. Навіть дві: з двома п'ятими класами. Ліцею № 12.

    Провів зустріч, вийшов із ліцею, пройшов буквально п'ятдесят метрів, як заревів сигнал повітряної тривоги. Дивом встигли провести зустріч.

    Але...

    Незважаючи на труднощі, ми не засмучувалися. Жартували над цією пригодою: жартував я, жартували бібліотекарі, які організовували цю зустріч, жартували вчителі, жартували учні.

    Нижче низка фотографій з тих двох зустрічей.

 






(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net 

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

 

Маринка та Левчик

 Моє аудіооповідання

 

 

 
 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий