Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 24 марта 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. Метр сумнівається

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!



 

Метр сумнівається

 

    І ще, що вразило мене у метрі, то це його сумніви щодо власних творів. Кожна книга змушувала його хвилюватись. І сумніватись.

    Перша половина 2021 року. У Володимира Григоровича виходила книга “На берегах пам'яті: із книги спогадів”.

    Я привітав його.

    Володимир Григорович голосом скривдженої дитини сказав:

    - Я писав загалом про трагічні речі, а вони регочуть.

 

    – Хто?

    Володимир Григорович назвав прізвища кількох місцевих журналістів.

    - Ой, не зважайте. Вони двоєчники, і я їх у кут поставлю, - я пожартував, але Володимир Григорович не підтримав мого жарту, що траплялося, треба сказати, дуже рідко.

    Серйозна розмова на цю тему відбулася за кілька місяців вже після виходу книги.

    Володимир Григорович все ще сумнівався: “чи це буде комусь цікаво”. Наше дуже славне місто, яке Володимир Григорович любив до того ж, за всіх своїх достоїнств та славної історії, все-таки не був столицею. Та й сам автор у “великій політиці участі не брав” і “з політичними діячами близької дружби не водив”... Бо Одеса - все ж таки не столиця.

    Всі мої докази, що його спогади чудово малюють картини того часу (яке я сам чудово пам'ятаю та маю право стверджувати це).

    Як я не намагався, але мені здалося, що я не переконав автора. Єдине, на чому ми зійшлися, що “якщо випало в імперії народитися, то краще жити в провінції біля моря”.

    Навіть після кількох сотень позитивних та захоплених відгуків на свої спогади він все ще не переставав сумніватися.

***

Декілька слів наостанок

    Всю глибину втрати ми розуміємо з часом. Ще буде багато різних спогадів. Я в цьому впевнений.

    А зараз мої спогади - лише один із ескізів до спогадів. Вони більше схожі на ковдру.

    А тому їм і назва така - “Клаптева ковдра спогадів”.


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 


 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 

(В.Рутківський - людина та письменник)

 Вміння радіти за інших 

 В Одесі нагородили переможців Міжнародного конкурсу "Розмалюй кота"

(інтервʼю зі мною на ТВ ГРАД) 

 

Клаптева ковдра спогадів. (В.Рутківський - людина та письменник). На вулиці Пастера 

Одеські ЛітДжури. Дебют у Юрті Незламності 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник).

Делікатність метра

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник). Знайомство


 




Комментариев нет:

Отправить комментарий