Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 3 марта 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. На вулиці Пастера

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)


 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


  Фото з архіву автора. Зліва направа - В.Рутківський, Н.Кавун, О.Надемлінський

 

На вулиці Пастера

 

Було це, здається, 2017 року. Можливо, у 2018 році. Вже не пам'ятаю точно.

Точно пам'ятаю одне, що це було після вистави-форуму Українська книга на Одещині. Після цього заходу чотири одеські дитячі письменники йшли вулицею Пастера.

Размовляли про різне. Якось так вийшло, що наша компанія розтяглися по вулиці. Володимир Григорович, і я випадково виявилися далеко попереду.

Зупинилися в очікуванні, коли решта наздоженуть нас. Підозрюю, що також випадково ми зупинилися поряд з будівлею Академії холоду. Володимир Григорович зауважив:

– У цьому інституті я провчився рік.

– Він тоді був Інститутом харчової та холодильної промисловості, - сказав я.

 

Володимир Григорович кивнув:

– І тоді ж я познайомився з Одесою та одеситами. Приїхав я в 1955 році до Одеси вступати до інституту та питаю у перехожої одеситки: Де вулиця Радянської Армії? Вона тільки плечима знизує. Я піднімаю очі і читаю на табличці будинку: Вулиця Радянської Армії. Кажу їй: Так ось вона. А тітка мені у відповідь здивовано: А я все життя вважала, що це Преображенська. Цілий рік я провчився на факультеті виноградарства та виноробства. А потім перевівся до Політеху.

Я зітхнув:

- У цьому інституті я усі п'ять років провчився. На факультеті кріогенної техніки.

Ті, що відстали, вже наздогнали нас. І вони чули кінець нашої розмови.

- І я також, - сказав Олександр Макаров.

– А я в будівлі навпроти. На факультеті молекулярної електроніки, - Інна Іщук махнула у бік Одеського університету.

- Чотири дитячі письменники та всі технарі. Чи не дивно це? - помітив хтось із нас.

– Дивно чи ні, але такий факт має місце, – зауважив Володимир Григорович.

І ми пішли далі. Розмова тривала. Про що? Не пам'ятаю. Але було цікаво – це пам'ятаю точно!

...Згадок про рік навчання В.Г Рутковського в одеському інституті харчової та холодильної промисловості я не зустрічав у жодній з його біографій. Чому? Біографи не вважали це несуттєвим? Чи Володимир Григорович вважав цей факт несуттєвим? Або... Я не маю відповіді.

У мене залишився тільки такий спогад про розмову з метром.

Я написав ці рядки і подумав: після таких розмов з майстром часто залишався післясмак - дуже приємний, але з легким сумом. Я не буду та й не хочу шукати причин цього смутку. Просто фіксую свої відчуття.

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

Клаптева ковдра спогадів. (В.Рутківський - людина та письменник). На вулиці Пастера 

***

Одеські ЛітДжури. Дебют у Юрті Незламності 

   ***

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник).

Делікатність метра

  ***

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник). Знайомство

 ***

Бандера в Одесі

 

 ***

Бандера в Одессе 

 

 ***

 Бібліотека на Катерининській


 ***

Моя Выручай Комната 

 

 ***


Моє оповідання в журналі "Täheke" (Естонія) 

 

 ***


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий