Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 17 марта 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. Надемлізми

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


  Фото з архіву автора. Зліва направа - В.Рутківський, О.Надемлінський

 

Надемлізми

 

    Творча щедрість Володимира Григоровича була безмежною. Скільки несподіваних порад отримували від нього молоді письменники. І якщо молодий автор дотримувався цих порад, то позитивний результат не змушував себе довго чекати: книга покращувалася, набувала особливого відтінку.

    Я не говоритиму про інших письменників. Я розповім про себе.

    Але спочатку треба розповісти про Володимира Григоровича і те, що зараз прийнято називати IT-технологіями.

 

    Існує така поширена думка, що комп'ютер і людина старшого віку – речі або несумісні, або малосумісні. Отож, Володимир Григорович повністю спростовував цей стереотип. Не знаю, можливо позначилася перша освіта - інженер все ж таки - або природне бажання щодня дізнаватися щось нове. Але з комп'ютером Володимир Григорович справлявся дуже вправно, в Інтернеті був своєю людиною.

    Окремо слід сказати про його стосунки з соцмережами. Обліковий запис у Фейсбуці у нього був (навіть не один). Але записів на сторінках було мало. Чесно кажучи, я спочатку думав, що це звичайне явище: людина реєструється в соцмережі, а потім забуває про свій обліковий запис.

    Але я помилявся.

    І незабаром мені потрібно було переконатися, наскільки глибоко я помилявся.

    Моя сторінка в тому ж таки Фейсбуці - вельми специфічна. Свою любов до жартів, анекдотів та гумору знайшло відображення на моїй сторінці. Повідомлень, присвячених літературі, там мало. Щиро кажучи, мені приємніше писати книги, ніж розповідати про них. А ось жартів та анекдотів на стрінке багато.

    І тут якось випадково я написав оповідання для дорослих. Це зовсім нехарактерно для мене як дитячого письменника. Я не знайшов кращого застосування йому і розмістив його в Інтернеті.

    За кілька годин задзвонив телефон, і я почув неповторне Льошо. Володимир Григорович похвалив оповідання, але... я отримав попередження: представники однієї (замовчу якої саме) професії можуть образитися.

    Я подякував Володимиру Григоровичу, але з власної неквапливості та класичного синдрому Скарлетт (I'll think about it tomorrow - Я про це подумаю завтра) відклав якісь дії до наступного дня.

    І дарма. Наступного дня під моїм оповіданням розгорнулися справжнісінькі словесні баталії. Представники професії, яку я описав, розділилися на два табори: одні були в захваті, інші виражали обурення (про що і попереджав Володимир Григорович).

    Щоб припинити розростання конфлікту, я був змушений видалити його з моїх сторінок.

    Другий випадок стався, коли об'єднання одеських дитячих письменників готували збірку гумористичних творів. Гумор – справа тонка. А гумор для дітей – втричі.

    Ми обговорювали зміст збірки. Хтось помітив, що в нього можна включати повідомлення з моєї сторінки у Фейсбуці.

    Володимир Григорович кивнув і задумливо сказав:

    - Тільки назви їм треба вигадати.

    Потім задумався, лише на кілька секунд і в його очах проскочили іскорки сміху.

    - Льошо, хай це буде надемлізми.

    Цілий напрямок у моїй скромній творчості був подарований мені просто так, граючи.

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!

 
 
Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

(В.Рутківський - людина та письменник)

 Вміння радіти за інших 

 В Одесі нагородили переможців Міжнародного конкурсу "Розмалюй кота"

(інтервʼю зі мною на ТВ ГРАД) 

 

Клаптева ковдра спогадів. (В.Рутківський - людина та письменник). На вулиці Пастера 

Одеські ЛітДжури. Дебют у Юрті Незламності 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник).

Делікатність метра

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник). Знайомство

Бандера в Одесі

 






Комментариев нет:

Отправить комментарий