Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 10 марта 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. Вміння радіти за інших

 


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


  Фото з архіву автора.  С.Дмитрієв, О.Надемлінський, В.Рутківський, 

 

Вміння радіти за інших

Телефонний дзвінок застав мене зненацька:

- Льошо, а ти знаєш, що твоя “Маленька ведьма та Кір” потрапила до лонг-листа найкращої української книги для дітей 2018 року за версією БіБіСі?

Я не знав.

- Мій “Щирик зі Змієвої гори” туди також потрапив. Тож ми тепер конкуренти.

 

 Я почав говорити щось про те, що найменше хотів би конкурувати з ним. Та й конкурентом себе не відчував. Про що й сказав метру.

Здається, цим я засмутив його.

- Не кажи нісенітниці, - метр повісив трубку.

...До речі, далі лонг-ліста моя книга не пішла. Книжка Володимира Григоровича дійшла до шорт-листа. Так що в чомусь я все ж таки мав рацію.

Звістка про те, що стаття про мене з'явилася у Сучасній Енциклопедії України, була сприйнята Володимиром Григоровичем як особиста перемога.

Я не знав людей, які так щиро могли радіти чужим успіхам. Іноді мені починало здаватися, що він явно перебільшує розміри цих успіхів. Принаймні до мене.

Кілька разів я був свідком того, як Володимир Григорович працював з авторами-початківцями. Це було дуже інтелігентне, трепетне ставлення.

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!



Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

(В.Рутківський - людина та письменник)

 Вміння радіти за інших 

 В Одесі нагородили переможців Міжнародного конкурсу "Розмалюй кота"

(інтервʼю зі мною на ТВ ГРАД) 

 

Клаптева ковдра спогадів. (В.Рутківський - людина та письменник). На вулиці Пастера 

Одеські ЛітДжури. Дебют у Юрті Незламності 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник).

Делікатність метра

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник). Знайомство

Бандера в Одесі

 

Бандера в Одессе 

 

 Бібліотека на Катерининській





Комментариев нет:

Отправить комментарий