Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

вторник, 15 марта 2022 г.

Моя хата з краю

 

 ХХІ століття. Нотатки під час війни

                                                                                                         Фото Інни Іщук

    Війна змінила життя кожної людини. Одеса вишкірилася протитанковими їжаками. Хто міг, той обмежив свої пересування. У мене, наприклад, радіус пересування у перші дні війни обмежився кількома кварталами навколо мого будинку.

    Але... поступово життя почало перебудовуватися (або підлаштовуватися?).

    Їхав я вчора у маршрутці. Вона була незвично порожньою – лише кілька пасажирів.

    Попереду мене сидів колоритний чоловік із екзотичною тростиною. Борода, окуляри. Чи то професор, чи то священик у цивільному - така думка промайнула в мене.

 

    Чи то професор, чи то священик розмовляв телефоном. Оскільки розмову я чув тільки з його боку, то все це перетворилося на один монолог. Цей монолог я і спробую відтворити.

    - То я розумію, що ти живеш за принципом: моя хата з краю?.. Ні, ти не маєш рації! Ось саме... До речі, це прислів'я наочно показує різницю між двома народами, які розмовляють однаковими, здавалося б, мовами. У вас вона означає, а мені все одно. І звучить так: моя хата з краю, я нічого не знаю.

    - А у нас вона звучала зовсім інакше: моя хата з краю, першим ворога зустрічаю. Форт-пост. Ось цим ми і відрізняємось. Різниця менталітетів, як модно сьогодні говорити. Якщо ти про це не замислювався, то задумайся.

    - Та який я філософ? Я простий пенсіонер, який ще не впав у маразм. У нас в Одесі кожен трошки поет, трохи гуморист і трішки філософ.

    Чи то професор, чи священик ще продовжував говорити, але маршрутка під'їжджала до моєї зупинки. Я з жалем пішов до дверей. Насамкінець обернувся.

    Чи то професор, чи то священик засміявся і сказав у слухавку:

    - Ні, я не старий, я – стародавній!

    Ні, цей колоритний пасажир маршрутки мав рацію: у нас в Одесі кожен трошки поет, трохи гуморист і трішки філософ.


14 березня 2022 року

 

Олексій Надемлінський 

дитячий письменник 


 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

Почти шестьдесят один, или Галопом по собственной биографии... (ХХІ век. Заметки во время войны) 

 

Одеський характер ( ХХІ століття. Нотатки під час війни) 


Одесский характер. (ХХI век. Заметки во время войны)

 



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий