Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 8 сентября 2023 г.

Повернення до свого району

 


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 


    Я одесит. Мені понад 60 років. Все життя я мешкав в Одесі. Так сталося, що дитинство і першу половину життя я прожив у районі, що ближче до історичного центру міста. Втім, що вважати історичним центром Одеси? Щоб не було зайвих дикусій, позначу район. А там дивіться самі.

    Залізничний вокзал, пляж Отрада, 1-а станція Великого Фонтану.

    Потім більше тридцяти років я мешкав у районі, який прийнято називати спальним. Знову ж таки - нехай читач сам вирішує, яким районом вважати Люстдорфську дорогу.

    Згадалося, як у середині 60-х минулого століття багато жителів Молдови зневажливо відгукувалися про Черемушки (ті вважалися тоді околицею і розповідали, що ночами там вили вовки).

 

    ...Я звик до відносно нового району досить швидко. Все має свої плюси та мінуси. А людина така істота, яка до комфорту дуже швидко звикає. А в новіших районах, що не кажи, комфорту більше.

    І ось зараз я знову повернувся туди, де виріс.

    ...Йду Куликовим полем. Блакитні канадські ялинки висаджували на моїй пам'яті. Я на той час ще й до школи не ходив. Нині це старі ялинки. Ми були тоді однакового зрісту.

    Роблю невеликий гак, щоб не спускатись у підземний перехід. З деяких пір я почав розуміти свою бабусю, яка уникала підземних переходів. Та й моя мама останніми роками свого життя не любила підземних переходів.

    ...і все ж таки я відчуваю, що повернувся додому.

    Начебто все знайоме до найдрібніших подробиць, але... все змінилося. І насамперед змінилися ми…


9 липня 2023 року


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 


Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
 
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий