Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 5 августа 2022 г.

Комендантська доба


 

 ХХІ століття. Нотатки під час війни

 


    2 травня була довга “комендантська година” - цілу добу. Дозволявся лише короткочасний вигул собак. У мене є собака. З нею я й гуляв. Короткочасно, але чотири рази на добу.

    Було моторошно — вулиці були порожні. Неживі. Зовсім неживі.

    Наступного дня я їхав разом із сусідкою у ліфті. Отакий діалог у нас тоді відбувся.

 

    - Учора нагулялися із собакою? - Запитала вона.

    - Ще як - вона чотири рази мене надвір тягла.

    А я балкон вимила. Мила балкон, на вулицю дивилася та вам заздрила. Навіть думала: може мені теж мого хом'ячка вивести?

 

Олексій Надемлінський 

дитячий письменник, 

член НСПУ

 

 Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 

Анекдот как лакмусовая бумажка 

 


***


Комментариев нет:

Отправить комментарий