Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

воскресенье, 1 мая 2022 г.

“Барабулька”, щасливого плавання!

 


    Для мене, як автора, кожна моя книга після свого виходу у світ стає вже ніби-то й не моєю – вона починає жити своїм життям.

    Але зараз почала жити своїм життям не моя, а наша книга. Чому наша? Тому що це збірка. Збірка одеських письменників для дітей. Для дошкільнят. Це вже п'ята збірка, яку випускає об'єднання одеських дитячих письменників. Було випущено збірки для молодшого та старшого шкільного віку, збірка гумору, збірка письменників Причорномор'я.


     А все почалося з ідеї класика української дитячої літератури – Володимира Григоровича Рутківського. На жаль, "Барабульку", метр вже не побачив - він покинув нас наприкінці минулого року.

    26 квітня цього року в одеській дитячій бібліотеці 21 відбулася презентація цієї збірки. Хочеться побажати “Барабульці” щасливого життя, а його авторам нових книг, здоров'я та найголовніше – перемоги!

 


 


 




Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 




Комментариев нет:

Отправить комментарий