Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 21 апреля 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. "Добрий та злий поліцейський"

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)

 

 Цей текст НЕ увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!

 

В.Г. Рутківський на презентації збірки "Сузір'я Одеси" Фото О.Надемлінського
 

 

"Добрий та злий поліцейський"


    Я вже і не пам'ятаю, коли мене запросили увійти до складу журі Корнійчуківської премії. Був такий конкурс творів для дітей, заснований у 2013 року.

    Підозрюю, що рішення про мою участь у журі не обійшлося без участі Володимира Григоровича. Втім, це лише мої припущення.

    Володимир Григорович був головою цього журі. І не лише головою, а й душею. Підозрюю, що цей конкурс не отримав такого подальшого розвитку, якби у 2014 році його журі не очолив Володимир Григорович.

    Втім, я не про те.

 

    ...Якщо мені не зраджує пам'ять, це сталося після першого засідання журі, на якому я був присутній.

    Я не відкрию великої таємниці, якщо скажу, що оцінка конкурсних робіт йшла за десятьобальної системи.

    Після того, як ми офіційно здали протоколи зі своїми оцінками, Володимир Григорович запитав у мене – чи не залишилися у мене чернеток моїх оцінок.

    Моя відповідь була позитивною, і тоді Володимир Григорович запропонував порівняти наші оцінки.

    Результат нас здивував.

    З'ясувалося, що різниця в оцінках була зовсім невелика: в один бал.

    І ось що вже виявилося дивним, що я частіше виставляв оцінку на один бал нижче, ніж Володимир Григорович.

    - Та ти просто злий поліцейський, а я добрий. 

     Ми розсміялися і потиснули один одному руки. 

    Але потім ми ще не раз переконувалися, що така закономірність проглядалася. . .

 

25 березня 2023 року

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 Цей текст НЕ увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 

(В.Рутківський - людина та письменник)

 Вміння радіти за інших 

 В Одесі нагородили переможців Міжнародного конкурсу "Розмалюй кота"

(інтервʼю зі мною на ТВ ГРАД) 

 

Клаптева ковдра спогадів. (В.Рутківський - людина та письменник). На вулиці Пастера 

Одеські ЛітДжури. Дебют у Юрті Незламності 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник).

Делікатність метра





 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий