Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

среда, 23 ноября 2022 г.

Моє оповідання в журналі "Täheke" (Естонія)

 


 
     Нещодавно з Естонії прийшов екземпляр дитячого журналу "Täheke"  (Зірочка). 

     У № 11 від 2022 року надруковано моє оповідання "Марина та Левчик". Естонською мовою. Переклад зробила Ілона Мартсон, за що їй особлива подяка.
 
    Скажу по секрету, що письменнику приємно бачити свої пошарпані книги у бібліотеці. Якщо вони пошарпані – отже, їх читають.
 
    А ще, якщо твої тексти перекладають іншою мовою – то це не просто приємно, це дуже приємно: отже, когось це настільки зацікавило, що він вважав за необхідне витратити свій час на переклад.
 
    Відверто кажучи, я навіть не знаю, що ще сказати.

Олексій Надемлінський 

дитячий письменник, 

член НСПУ

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей

 
 

Вчитель та учні (Укр. вер)

 

Учитель и ученики (Рус. вер)

 
 
 
 ***

Комментариев нет:

Отправить комментарий