Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

суббота, 19 ноября 2022 г.

Вчитель та учні

 



(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 


    Давно вже помітив, що людина – вкрай нелогічна та суперечлива істота. Я зараз скажу, можливо, банальну річ. Вона загальновідома, всі це знають, але... продовжують наполегливо наступати на ці граблі.

    Чомусь найменше любові дістається нашим батькам та вчителям. І найгірше, що це ми усвідомлюємо надто пізно, коли вже виправити нічого не можна.

    Під учителями я не обов'язково розумію шкільного вчителя. Адже в житті будь-якої людини був такий наставник за професією, старший товариш, який багато чого дав.

    Як правило, цей вчитель віддає тобі свій досвід, знання... а ми... тільки після їхнього відходу усвідомлюємо, як мало ми дали натомість. Що варто зайвий раз зателефонувати? Зустрітися? Просто забігти на хвилину... просто так… Потиснуту руку. 

 

    Так, тільки після їхнього відходу розумієш, що ти не віддав того, що міг дати, що загалом і мусив віддати. Це однаково відноситься як до вчителів, так і до наших батьків.

    Доля була добра до мене: вона подарувала мені кілька чудових учителів. І я довгий час мучився цим комплексом – невдячного учня. Мучився, поки сам не обзавівся учнями. Тоді я й усвідомив, що коли ділюся досвідом та знаннями зі своїми учнями, то я таким чином віддаю борг своїм вчителям.

    Я розумію, що мої учні потім теж мучитимуться комплексом "невдячного" учня. Рідні мої, якщо колись ви прочитаєте ці рядки, то я скажу вам – не страждайте. Те, що недодали мені – віддасте своїм учням. (Вони у вас обов'язково будуть. Вимушений дописати це, бо одразу представив реакцію моїх учнів).

    Можливо, людина – вкрай нелогічна та суперечлива істота. Але життя має власну логіку. Взяте у борг у наших вчителів (батьків) ми віддаємо своїм учням (дітям).

    Якось так...

Олексій Надемлінський 

дитячий письменник, 

член НСПУ

 

 

 Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей

 
 

Учитель и ученики (Рус. вер)

 
 
 

 

 ***



Комментариев нет:

Отправить комментарий