Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

суббота, 17 сентября 2022 г.

Соломонові 25 років

 



    Ось і літо минуло.

    Цього літа якось майже зовсім непомітно минула ювілейна дата події, яка змінила моє життя. Рівно двадцять п'ять років тому мені спало на думку: "А що було б, якби простий хвилястий папуга виявився довгожителем і розмовляв цілком усвідомлено?"

    Я подумки помістив цього папугу в свою родину і почав фантазувати. Навіть імена доньок залишив реальними. В результаті з'явилася книга для дітей "Дюжина байок Соломона ХІІ".

    Книга десять років гуляла Фідонетом, а потім Інтернетом. А потім її було видано. А за нею пішло продовження, книга виросла у трилогію…

    Загалом я писав цю книгу переважно для моїх доньок. Минув час, доньки виросли. Але виявилось, що вже інші діти читають байки Соломона.

    Словом, Соломон вже виріс і став цілком дорослим хлопчиком і живе своїм життям.

    А мені ж лишилося тільки згадувати про його дитинство. А тому ділюся архівними фото та порівняно свіжими фото героїв цієї книги.

 

 

Олексій Надемлінський 

дитячий письменник, 

член НСПУ
 
 
25 років тому
 

 

Меньш ніж рік тому

25 років тому


 

Меньш ніж рік тому
 
 
 Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
 
 

 
***

 

 



 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий