Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

суббота, 24 сентября 2022 г.

З ювелеєм!

 


    Сьогодні мені хочеться привітати з ювілеєм Наталію Кавун. 

    Як, ви не знаєте Наталію В'ячеславівну?!!

    То я вам зараз розповім про неї.

    Бібліотекар від бога та за освітою. Заступник директора КУ ЦМБС для дітей міста Одеси. Але для мене головне не це. Головне, що Наталія ще     талановитий дитячий письменник. І Корнійчуківська премія 2020 тому підтвердження. Талановита людина талановита у всьому. Це про неї.

    Сам ювіляр вважає мене своїм учителем. Це так, і не зовсім так. Бо навчити писати книжки неможливо. Можна просто підштовхнути людину до цього часто невдячного (але дуже приємного заняття), розбудити, якщо хочете, те, що спало до певного часу всередині людини, і він сам до кінця цього не розумів.

     Я просто опинився у потрібному місці в потрібний час.

    Так сталося з Наталією. Вона показала мені аркуш тексту і запитала: "З цього може щось вийти?" Я відповів: "Є тільки один спосіб це дізнатися - написати та подивитися".

    Написала. Подивилися. І одразу попадання, якщо не до самої десятки, то досить близько до неї – третє місце Корнійчуківської премії 2020 року. І це у такому непростому жанрі, як дитячий детектив!

    Метр дитячої української літератури В.Г.Рутківський прокоментував текст так: "Якщо ще трішки попрацювати, то може стати українською Агатою Крісті".

    Чесно кажучи, я побоювався, що Наталія виявиться заручницею однієї книги. Але час показав, що мої побоювання були марні – вже написано і продовження детективу, і нові тексти, які варті уваги.

    Цього дня я хочу привітати ювіляра та побажати їй здоров'я, терпіння, нових задумів, видавців-однодумців та нових книг!

    З ювілеєм, дорога!

    Все буде Україна!

 


 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий