Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 17 ноября 2023 г.

Спогади про гречку

 


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

    Згадався діалог із мого дитинства. Діалог цей повторювався не один раз.

    ... Кінець 60-х років минулого століття.

    Бабуся запитує:

    - Льошо, хочеш на обід гречаної каші?

    - Ні! - відповідав я. 

 

    І не тому, що не любив гречаної каші. Я просто знав: бабуся посадить мене перебирати гречану крупу, яка продавалася вкрай брудною: з якимось камінням, гілками та іншим явно неїстівним сміттям.

    А перебирати крупу - заняття нудне.

    Коли я подорослішав, а якість гречаної крупи залишилася на тому ж рівні, то в мене в голові крутилося нав'язливе запитання: цікаво, а десь у світі ще перебирають гречану крупу?

    У період, коли СРСР робив останні зітхання, коли моя мама перебирала гречану крупу, я кепкував: "Те, як у нас перебирають гречану крупу, можна знімати на плівку і продавати Голлівуду для фільмів жахів".

    Я тоді не знав, що гречку їли переважно в Україні, Польщі, Білорусі та Росії. Покажи гречку болгарину - він сильно здивується і може запитати: "А що це таке?"

    ...СРСР пішов у минуле і якось зовсім непомітно зникла необхідність перебирати гречану крупу.

    Джерело брудної гречки - СРСР? Чи в СРСР не могли навіть гречку чистою випускати?

    Швидше за все останнє.


(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
 
 
 
 





Комментариев нет:

Отправить комментарий