Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 28 июня 2024 г.

Четвірка з математики

 


 

Четвірка з математики

(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net 

 

    До шостого класу математика мені подобалася.

    А потім сталася та сама контрольна з математики. За неї я отримав четвірку. І не було б нічого страшного в тій четвірці, якби не причина через що мені її поставили.

    А вліпили мені її через те, що я вирішив зовсім іншим методом, відмінним від того, що показувала вчителька. Кількість дій, до речі, у моєму варіанті розв'язання була така сама, що й у вчительському методі.

    Батько зазвичай не надавав моїм оцінкам якоїсь особливої уваги, але тут він просто подивився в мій зошит та фиркнув. А потім сів за стіл і своєю рукою написав у моєму зошиті три різні варіанти розв'язання тої задачі. 

 

    Мама тоді тихо сказала йому: "Ти на скандал нариваєшся". Батько коротко відповів: "Я розберуся".

    Але розбиратися не довелося. Вчителька мовчки виправила мою четвірку на п'ятірку. На тому інцидент і був вичерпаний.

    Але математика мені перестала подобатися.

    Було це все у році 1974. Минуло 50 років. Або близько того.

    І тільки під час чергової атаки рашистських дронів я згадав цю історію. Згадав і мене осінило: адже це приклад, як радянська машина виховувала у своїх громадянах однодумність. У всіх сферах людської діяльності. Навіть у математиці.

    Пам'ятається, ще в 19 столітті був такий літературний стьоб пана Пруткова "Проект: о введении единомыслия в России". Схоже, що комуністи в СРСР не зрозуміли, що це стьоб.

23 травня 2024 року


(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 

  Последнее в моем блоге анекдотов

 

 





Комментариев нет:

Отправить комментарий