Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 17 февраля 2023 г.

Клаптева ковдра спогадів. Знайомство

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

Клаптева ковдра спогадів

(В.Рутківський - людина та письменник)

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


Фотографія з архіву автора.
 

    Письменника часто отожнюють із його книгами. Як мені здається, це не зовсім правильно.

    Про книги В. Г. Рутківського написано багато. І ще більше буде написано. Його твори вивчають в школі. Але мені хочеться написати про нього як про людину. Тим більше коли, як кажуть в Одесі, є що сказати.

 

Знайомство

 

    Нас познайомила Інна Іщук влітку 2014 рока на книжковому фестивалі “Зелена Хвиля”.

    У мене на той час у Києві вийшло шість книжок для дітей. А Володимир Григорович на той час був вже лауреатом Шевченківської премії. А в мене роком раніше була лише Корнійчуківська премія. Погодьтеся, що це зовсім різні “вагові категорії”.

    Щоправда, двома роками раніше в одній з одеських газет вийшла стаття про його Іллю Муромця та мого папугу Соломона XII. Тож заочно ми були знайомі.

    - Ти знайомий з Рутківським? – запитала Інна.

 

    З книгами його я був, звичайно, знайомий, а ось особисто... На мою негативну відповідь енергійна Інна потягла мене до книжкового стенду одного з відомих видавництв, у якого стояв і уважно вивчав якусь книгу худорлявий чоловік.

    Інна нас представила. Метр глянув на мене, як мені тоді здавалось з підозрою. Я подарував йому свою книгу “Дюжина баек Соломона ХII” і вклав туди свою візитну картку. Щиро кажучи, я особливо нічого не очікував від цього знайомства.

    ...Метр зателефонував мені сам через місяць (підозрюю, що в нього дійшли руки прочитати мою книгу), і тоді я почув його знамениті для мене “Льошо”. Скільки разів потім я чув це “Льошо”. Воно вимовлялося з різними інтонаціями, з різним настроєм. Згодом я навчився за інтонаціями визначати напрямок майбутньої розмови...

 

(с) Олексій Надемлінський 

 an61@ukr.net 

 

 Цей текст увійшов до збірки 

Володимир Рутківський: У житті та культурі України. Книга памʼяті  / упоряд. І.Іщук, О.Надемлінський. - Одеса, 2022. - 84 ст.


При його використанні посилання на автора є обов'язковим!


Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 

Бандера в Одесі

 

Бандера в Одессе 

 

 Бібліотека на Катерининській


Моя Выручай Комната 

 

Новый год под звуки сирен воздушной тревоги

 

Моє оповідання в журналі "Täheke" (Естонія) 

 

Вчитель та учні (Укр. вер)

 

Учитель и ученики (Рус. вер)

 

 ***

Комментариев нет:

Отправить комментарий