Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 13 сентября 2024 г.

"Барабулька" в Одесі

     

     10 вересня в Універсальному читальному залі ЦБС для дітей м. Одеси відбулася презентація першого одеського дитячого журналу українською мовою "Барабулька&Со" - журналу одеських дитячих письменників. 

    Перший журнал був присвячений класику української дитячої літератури Володимиру Рутківському, який започаткував об'єднання дитячих письменників "Барабулька". Зі своїми творами виступили одеські письменники: Інна Іщук, Олена Гуляк, Олексій Надемлинський, Олександр Макаров, Любов Купцова, Олена Карачевська, Галина Верд та інші. Авторам та всім, хто брав участь у підготовці журналу, були вручені грамоти.

 

 
 


Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей

 

 

 

"Барабулька" в Одесі

 


У нас в УЧЗ народився журнал! 

про журнал "Барабулька & Co"


Осенний надэмлизм

 




Про письменників - міфи та омани 2

 

Последнее в моем блоге анекдотов









Комментариев нет:

Отправить комментарий