Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 5 мая 2023 г.

Дебют відбувся!

 


    У далекому 2018 році я вже працював у складі журі конкурсу "Корнійчуківська премія"( це такий літературний конкурс на найкращий твір для дітей, якщо хто не знає). Серед робіт конкурсантів попалася мені повість "Ксерокс". Текст цієї дитячої книги виділявся із загальної маси.

    Я тоді ще подумав: кажуть, що для дітей важко писати. Але цьому авторові - зовсім юній дівчині - вдалося написати так легко та щиро, що... Якби я не знав, як пишуться дитячі книги, то засумнівався у труднощах їхнього написання. Легкість читання породжує ілюзію легкості написання.

    Я тоді поставив повісті найвищу оцінку і запам'ятав ім'я – Юлія Лазуткіна.

    Того року повість "Ксерокс" посіла друге місце у номінації "Проза" для дітей молодшого віку.

 

    А через рік потрапив до мене текст повісті "Корсар". Авторський стиль дуже нагадував стиль "Ксерокса". Я глянув на ім'я автора. Так і є – Юлія Лазуткіна. Було видно і авторський стиль, і професійне зростання.

    Каюся, я нахабно "скористався службовим становищем" і роздобув телефон Юлії. І зателефонував їй. По собі знаю, як автору-початківцю важлива підтримка старших товаришів.

    Навчити писати книжки в принципі неможливо. Письменник сам робить себе. Але допомогти "зробити себе" цілком можливо.

    Коли я спілкувався з Юлею, я зрозумів, що переді мною цілком сформований письменник. Перша публікація Юлі - оповідання «Непотрібний» в альманасі «Крила» (Лазуткіна Ю. Непотрібний / Ю. Лазуткіна // Крила. Українсько-канадський літературно-художній альманах. – Острог: ФОП Криловець Р. А., 2017. – С. 161-165.ISBN 978-966-97629-1-7) розвіяв усілякі сумніви щодо її професійних здібностей... якщо сумніви до того й були.

    Цьому письменнику не вистачало хіба що одного – досвіду. Що ж, досвід приходить з часом. Я ж, у свою чергу, просто поділився своїм. І деякими зауваженнями.

    Юля дослухалася до них. І я бачив, як вона продовжує розвиватись.

    Згодом були перемоги в інших конкурсах. У тому числі перекладів. І публікацій у різних збірниках та альманахах.

    І ось зараз переді мною цілком очікуваний результат- книга "Корсар, або пухнаста історія з кігтями" (Лазуткіна Ю. Корсар, або пухнаста історія з кігтями. – Золотоноша: Видавництво Раіни Н., 2023. – 60 с. ISBN 978-617-95154-6-0). 

 


 

    А перед цим була перемога "Корсара" у конкурсі рукописів проекту "Читай українською".

    Тож авторський дебют відбувся. З чим я вітаю автора. А українського читача вітаю з новим письменником та перекладачем.

    А ще я рекомендую запам'ятати це ім'я – Юлія Лазуткіна. Думаю, на нас чекає ще чимало цікавих книг цієї письменниці.


Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
 
 
 

(В.Рутківський - людина та письменник)

 Вміння радіти за інших 

 В Одесі нагородили переможців Міжнародного конкурсу "Розмалюй кота"

(інтервʼю зі мною на ТВ ГРАД) 

 






1 комментарий:

  1. Повна версія статті лежить за посиланням під кнопкою "Дорослому читачеві" - https://chl.kiev.ua/KEY/Books/ShowBook/803

    ОтветитьУдалить