Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 22 марта 2024 г.

Гриб сопливий...


 

 Соплі

    Скажу чесно: перші свої книжки я написав російською мовою. Потім були спроби зробити переклад українською. Згодом мої переклади стали зовсім мало нагадувати початковий текст. А незабаром я і зовсім став писати українською мовою. 

    Мій досвід не унікальний - схожий шлях пройшов не один український письменник, який до війни писав російською. 

    Нещодавно в мене виникла ідея написати оповідання українською такий, щоб його неможливо було перекласти російською. 

    Я написав оповідання. Попереджаю - оповідання не для дітей, оповідання епатуюче, а тому людям з ніжно - вразливою тонкою психікою не рекомендую читати моє літературне хуліганство. 



Олексій Надемлінський



Гриб сопливий та Грип із шмарклями

казка для дорослих у формі літературного хуліганства


(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net 

 

    Автор жодним чином не рекомендує і не пропагує сумнівні народні засоби лікування. Крім того, автор наполегливо просить читача ставитися до оповідання просто як до літературного хуліганства.

***

    ...Якось раз зійшлися двоє.

    - Ти хто? - запитав перший.

    - Грип із шмарклями, - відповів другий. Відповів гордо, можна навіть сказати, що пафосно.

    Пафосність ця була дуже сильною. І вона збентежила першого. Він теж представився, але це прозвучало так, ніби він вибачався.

    - Я теж сопливий, але Гриб. Хоча офіційно нас маслюками кличуть. А сопливими за деяку е-е-е-е гастрономічну особливість.

    - Ха, порівняв соплі зі шмарклями! - фиркнув Грип, - Соплі це просто соплі. А шмарклі - це сила: причепляться до людини на цілий тиждень. І не дають людині спокійно жити. Навіть плакати змушують.

    - Не шмарклями та соплями єдиними... є ще й віскряк, наприклад, - сказав хтось третій звідкись знизу.

    - Що це таке? - Запитав Грип.

    - Соплі під носом, - відповів невідомий.

    - Де? - здивувався Грип.

    - У місті Кропивницькому, наприклад.

    - Та де ти знаходишся? - поморщився Грип.

    - І хто ти такий? - Уточнив Гриб.

    Невідомий розсміявся, а потім відповів:

    - Я - Грибок... нігтьовий. Як причеплюся я до людини, так можу мучити її роками. Ти зі своїм тижнем виглядаєш смішним.

    Маслюк зауважив:

    - Ну якщо ми вступимо в коаліцію з ботулізмом, то здатні взагалі людину відправити туди, звідки не повертаються.

***

    Цю бесіду перервала поява жінки.

    Вона голосно увійшла в кімнату і звернулася до чоловіка, який дрімав на тахті під пледом:

    - Хворий, як справи?

    - Вже сил нияких немає! Нічого не допомагає.

    - Щоб щось допомогло, треба щось зробити, - вагомо зауважила жінка.

    Вона енергійно встала та пішла на кухню. Повернулася досить швидко з тацею. Налила велику чарку горілки і щедро сипала туди перцю.

    Чоловік скривився:

    - Ну не люблю я цього. Одна справа горілку пити в радість, а інша...

    - Прийми це за ліки. Ти ж знаєш, що на тобі цей народний засіб працює.

    Під пильним наглядом дружини чоловік залпом випив горілку і кривлячись закусив грибом. Ще він пробурмотів, що ненавидить маслюки за їхню сопливість.

    Дружина дбайливо закутала його в плед:

    - Зараз поспиш і прокинешся ніби нічого й не було. А завтра я заберу з аптеки замовлення - мазь від твого грибка. Лікар обіцяв, що ця мазь позбавляє від нігтьового грибка за тиждень…

    Тут і казці той кінець. 

 

(с) Олексій Надемлінський

 an61@ukr.net

***

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
Наталія Кавун бере у мене інтерв'ю

 

Про автоэпитафии

 

А вот еще один надэмлизм

 

Прем'єра книги

 
 
 
 Последнее в моем блоге анекдотов

воскресенье, 17 марта 2024 г.

Алкоголь, постой, я не успеваю делать все вещи, что ты придумал...

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий