Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

пятница, 23 февраля 2024 г.

Дитячі письменники завжди такі... дитячі

 



    У лютому 2024 року дитячі письменники зустрілися в Універсальному читальному залі КУ ЦМБС для дітей міста Одеса. Я писав про це на сторінках блогу вищезгаданого блогу. Але... по-перше, я писав його в рамках моїх службових обов'язків. По-друге, що випливає з "по-перше" - я був затиснутий умовами цих самих обов'язків: кількістю фотографій та іншими умовностями.

    А тому я розміщую ту саму інформацію, тільки в більш розширеному вигляді.

 




 
















   Дивлюся я на фотографію Наїля Муратова (на фото на першому плані) і не можу втриматися від спогадів. Володимир Григорович Рутківський, згадуючи про засновників Об'єднання дитячих письменників Одеси, завжди додавав "і и примкнувшего к ним Наїля Муратова" . Річ у тім, що Наіль завжди позиціонував себе як "дорослий" письменник... але з нами йому цікаво... напевно...

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 
 
 
 
 
 
 



Комментариев нет:

Отправить комментарий