Страницы

О моих учителях

Мне интересно многое: живопись, современный арт, старые фотографии и много еще чего.

Если же кого-то интересует моя особа и мое творчество, то советую воспользоваться навигацией (та, что на строку выше). Там я в какой-то мере систематизировал личную информацию.

суббота, 11 декабря 2021 г.

Старий Лев святкує 20-річчя!


 

В Книгарні-кав'ярні Старого Лева. Львів.


    Цього року у грудні виповнюється 20 років Видавництву Старого Лева.

    ... Кожна людина має свої улюблені книжки та авторів. А серед улюблених авторів, безсумнівно, є автори-кумири. Для мене такими авторами був Ернест Гемінґвей та Володимир Рутківський.

    Коли я сам (несподівано для самого себе) став дитячим письменником, то й не мріяв, що колись доля моїх книжок виявиться пов'язаною з книжками моїх кумирів. Але іноді збуваються найбільш нездійсненні мрії. У 2018 році в ВСЛ вийшла моя книга, і я з подивом усвідомив, що мене тепер із моїми кумирами пов'язує одне видавництво!

    З ювілеєм, Старий Лев – видавництво, де збуваються письменницькі мрії!

    А як бібліограф мережі дитячих бібліотек Одеси я можу сказати: ВСЛ – це бренд, якщо хочете – знак якості. Книги цього видавництва взірець як за формою, так і за змістом.

    І вони щоразу цікавлять читача. А читачів у ВСЛ багато різних - різного віку та з різноманітними інтересами.

    З ювілеєм, Старий Лев! Чекаємо нових книжок!


Олексій Надемлінський

дитячий письменник,

член НСПУ,

бібліограф КУ ЦМБС для дітей міста Одеса



 В Книгарні-кав'ярні Старого Лева. Одеса. 

 

Мои последние авторские статьи, статьи обо мне и статьи моих друзей
 

 
 
 


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий